piątek, 13 lutego 2015

MAC Viva Glam Miley Cyrus

Dzisiejszy post poświęcę najnowszej linii MAC Viva Glam, a dokładniej - zestawowi Miley Cyrus dla MACA. Jestem wielką fanką Miley, dlatego bardzo się ucieszyłam kiedy dowiedziałam się, że już od wczoraj, możemy kupić te produkty w Polsce! Z resztą nie  tylko w Polsce, ale i na całym świecie (do tej pory sprzedaż była wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych i Kanady). 



Co ciekawe, cały dochód ze sprzedaży przekazywany jest osobom chorym na AIDS. Produkty Miley dla MAC to pomadka i błyszczyk w intensywnym odcieniu różu. Myślę, że to bardzo fajna propozycja od kultowej marki, a także miły gest od kupujących - zyskujemy nie tylko świetny kosmetyk, ale też przekazujemy pieniądze na akcję charytatywną. 
Pomadka jak i błyszczyk dostępne są w perfumeriach Douglas, ale także w galerii Poznań City Center w cenach ok. 80 zł. Ja już pokusiłam się na pomadkę, mam nadzieję, że nie zawiedzie moich oczekiwań!

A jak u was? MAC już gości w waszych koszykach?


Pomadka tak jak napisałam wyżej jest w kolorze gorącego różu, a samo opakowanie w edycji limitowanej możemy kupić z podpisem Miley :) 




Błyszczyk w odróżnieniu od pomadki, jak opisuje producent jest w podobnym kolorze, ale posiada połyskujące drobinki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz