poniedziałek, 23 marca 2015

Kurtki/płaszcze SS 2015

W tym poście znajdziecie najmodniejsze i najbardziej praktyczne fasony kurtek i płaszczy na tegoroczną wiosnę! Ja sama niedawno zaopatrzyłam się w wiosenny płaszczyk i widziałam w słoneczne dni wiele dziewczyn w pastelowych narzutkach :) to stało się dla mnie pewnego rodzaju inspiracją ale też motywacją do tego, by odejść trochę od nudnego kanonu : biel-czerń. 
W sieciówkach znajdziecie teraz wszystko - od pudrowych i błękitnych dłuższych płaszczyków, po legendarne skórzane kurtki lub moje ulubione: z frędzlami. Ale o frędzlach przygotuje jeszcze oddzielny post, bo jestem ich wielką fanką :) 

ENJOY:

Mam nadzieję, że każda z was znajdzie swoją wymarzoną kurteczkę na wiosnę!

Pull&Bear - 149,90 pln
















 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz