niedziela, 31 maja 2015

beach inspirations

Lato i czas wakacyjny zbliżają się wielkimi krokami, a co za tym idzie? Wybór idealnego kostiumu kąpielowego. Jeśli tak jak ja, co roku kupujecie po dwa bez konkretnego uzasadnienia, może zainteresują was modele jakie dla was przygotowałam w dalszej części posta.


BLACK


           MOSCHINO                                  OAKLEY                                  TWINTIP                                     TWINTIP

Jak wiadomo, czerń jest najbardziej ponadczasowym kolorem, także na kostiumach kąpielowych. Sama mam do niej ogromną słabość i najczęściej, kiedy wybieram się po nowe, kolorowe bikini - wychodzę z czarnym klasykiem.



PINK


                  MORGAN                                   BUFFALO                                  GUESS                             TOMMY HILFIGER      

Dzięki landrynkowym kostiumom, na plaży zawsze mamy szansę wyglądać ciekawie. Taki odcień świetnie komponuje się z opalenizną i ja sama chętnie zdecydowałabym się na coś podobnego :)

FLOWERS & PATTERNS 




                TWINTIP                                    TWINTIP                                      TWINTIP                                      KIWI

Do wyboru, do koloru! Przyznam, że nie jestem ich zwolenniczką, ale w słonecznie dni, takie kostiumy wyglądają uroczo i zabawnie. Co najważniejsze - można je znaleźć nie tylko na zalando, ale także w większości sieciówek. (Pierwszy skradł moje serce!) 

Ja na razie poszukuję dołu od bikini z wysokim stanem! A wy macie już jakieś typy na ten sezon? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz