czwartek, 11 grudnia 2014

10 pomysłów na prezent

Święta! Wreszcie! A więc czas na.. zakupy!
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam szukać moim bliskim prezentów, wolę nawet dawać, niż dostawać, bo bardziej mnie to uszczęśliwia. Wiadomo jednak, że nie zawsze od początku wiemy co komu kupić, a najlepiej jeśli nie będzie nas to kosztowało majątku, bo przecież zbankrutujemy na całą rodzinę! 
Dlatego chcę się z wami podzielić moimi 10-ma propozycjami na fajny, niedrogi prezent :) Uniwersalne rzeczy, z któych ucieszyłby się każdy z nas!


od lewej:
1. Portfel/Etui na telefon - H&M ok. 40 pln
2. Notatnik - Sinsay, 7,99 pln
3. Film na DVD (jeden z moich ulubionych, polecam wszystkim!) - empik, ok 10 pln
4. Zestaw Katy Perry, Killer - empik, ok 30 pln
5. Klipsy świąteczne - Sinsay, 7,99 pln
6. Zniszcz ten dziennik (hit ostatniego sezonu, sama nie posiadam, ale miałam do niego wgląd i to naprawdę świetny pomysł dla kreatywnych osób i artystycznych dusz:) ) - empik, ok 30 pln
7. Szal (niekoniecznie damski) - mohito, 49,99 pln
8. Portfel - mohito, 39,99 pln
9. Płyn do kapieli w pomysłowym flakoniku - douglas, 32,90 pln
10. Puder w sprayu o zapachu lawendy (jestem go bardzo ciekawa, być może sama kiedyś sprawię sobie taki prezent:) ) - douglas, 39,90 pln

Mam nadzieję, że to zestawienie jest dla was chociaż odrobinę pomocne :) 
Przyjemnych świątecznych zakupów! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz