sobota, 13 września 2014

Miley Cyrus - style

Bardzo nietypowy post, ale spodobało mi się przedstawianie stylu gwiazd, które dla mnie mogłyby być dla nas świetną inspiracją. Miley C przedstawiać nie trzeba nikomu. Dla jednych gwiazda światowego formatu, ktoś warty naśladowania chociaż za podejście do życia.. dla innych po prostu głupia, rozpieszczona dziewczyna, której przewraca się w głowie od nadmiaru sławy i pieniędzy. 

A kim Miley jest dla mnie? Idolką z dzieciństwa, pięknym przykładem na to, jak ludzie potrafią zmienić się pod wpływem wielu czynników środowiskowych, a nadal robić coś w zgodzie ze sobą. Jednym z moich największych marzeń jest zobaczyć ją na żywo, nawet nie wyobrażam sobie tego momentu, bo jest kimś, kogo od zawsze darzyłam ogromną sympatią i ani trochę w nią nie zwątpiłam. 
Ale przechodząc do sedna, by nie schodzić z tematyki postu, zainspiruję was teraz obecnym stylem Miley Cyrus, który zmieniał się z roku na rok i teraz jest już wyraźnie dopracowany. Miley przez to co ubiera, pokazuje nam kim jest w środku i tak właśnie powinien robić każdy z nas :) 




zestawy przygotowane przez stealherstyle.net :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz