poniedziałek, 11 sierpnia 2014

floral dream

Dawno nie dodawałam zdjęć swoich stylizacji, a dziś naszła mnie ochota i jak zwykle się rozpadało! Ale przecież co się stanie gdy wyjdę na 10 min? może troszkę zmoknę, a przynajmniej pokażę wam to co dziś na sobie miałam :) Jutro znów jadę nad morze, dlatego zrobię sobie prawie tygodniową przerwę. Jeszcze nigdy nie byłam w Sopocie, więc mam nadzieję, że mi się tam spodoba! Był ktoś z was? Polecicie jakieś fajne miejsca? 

Co do zdjęć, jak widzicie koszulki oversize z kieszonką to mój ulubiony krój. Są takie basicowe, pasujące do wszystkiego! Mam wiele takich kolorów i uważam, że tego typu t-shirty to zawsze świetny zakup, bo można je wykorzystać przy każdej okazji - z biżuterią i marynarką na elegancko, albo tak jak dziś ze spódniczką i platformami :) 








t-shirt - New Yorker | skirt - H&M | bag - Reserved | sandals - Bershka 

4 komentarze:

  1. swietna torebka!!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/dress-you-up.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie, a najbardziej mnie zachwyciły buty ;)
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń