sobota, 26 lipca 2014

boho

Ten post powstał poprzez inspiracje na genialnym blogu lenamagdaspot! Zdecydowanie jedna z moich ulubionych blogerek :) 
Ale wracając do początku, zawsze podobał mi się styl "boho", uwielbiam takie klimatyczne detale jak frędzle i koronki, jednak nigdy nie potrafiłam wykorzystać ich tak, by powstał pełen look jak te z festiwalu coachella. Przypuszczam, że mimo obecnych chęci nadal nigdy nie uda mi się tego zrobić, bo po co zmieniać nagle styl, tylko dlatego, że darzę go ogromną "sympatią"? Jednak mam nadzieję, że te zdjęcia zainspirują was tak jak mnie i może chociaż wam uda się odtworzyć stylizacje hippie zgodne z własnymi przekonaniami. 










niestety nie miałam więcej czasu by znaleźć więcej zdjęć (źródło : weheartit), ale wierzę, że dzięki tym kilku inspiracjom, spróbujecie znaleźć w sobie namiastkę "hippisek" :) 
niech koronki, koraliki, frędzle, kwiaty, zamszowe botki, skórzane paski i ażurowe swetry pójdą w ruch!


1 komentarz:

  1. Uwielbiam styl boho za wygodę i niebanalność ;)


    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń